Tuesday, July 3, 2012

Dearest You :')







Dearest You,

malam tadi kita gaduh lagi,

kita selisih faham,

mestila puncanya dari saya, kan?

saya memang selalu macam ni,

suka marah-marah awak for no reason,

melenting tak tentu pasal even kesalahan awak tu sebesar zarah,

saya teruk, teruk sangatt......




Dearest You,

saya selalu mintak maaff,

tapi nanti saya buat lagi kan?

saya selalu buat awak sakit hati,

buat awak menangis,

saya ni teruk,

teruk sangat!




Dearest You,

tadi saya scroll Tl,

tiba-tiba kawan awak tweet something,






seriously, saya sentappp,

saya sedih+kecewa+terkilan,

tapiii, kawan awak tegur saya,






Dearest You,

truly saya sedihh,

sedih sangat sangattt,

tapi bila saya fikir fikir balik,

saya tak boleh macam ni,

baru saya sedar selama ni saya menongkong awak,

saya marah bila awak contact dengan lelaki lain,

saya nak tau kemana je awak pergi,

dengan siapa,

hmmm, :')




Dearest You,

sejak akhir akhir ni saya selalu jentik hati awak yang fragile tuh kan,

awak jalan dengan lelaki lain kat sana,

takpelah, saya tak kesah,

sebab puncanya saya jugak, :')

sebab malam tadi saya buat awak sakit hati lagi,

mesti awak ingat saya dah tak sayang awak kan?

awak silap, sangat sangat silap.



Dearest You,

saya jelly,

frankly speaks saya jelly,

tapi saya tak boleh buat apa,

saya tak nak ganggu hak awak,

privasi awak,

TAPI TAK BERMAKNA SAYA TAK SAYANG AWAK,

cuma saya tak nak kongkong hidup awak dah,


itu nak marah, ini nak marah,

lama-lama mesti awak bosan dengan perangai saya tu,

even dulu kita dah janji nak tahan dengan perangai masing-masing kan? :') (lupa lettew)




Dearest You,

saya tau awak ada someone di sana, kan?

its okay, saya tak kesah,

sebab saya tau saya masih lagi KingSQ ? :')

saya masih lagi raja dalam hati awak kan?kan?

masih lagi kan? :')

dan awak masih lagi QueenSQ saya,

permaisuri dalam hati saya, :')




Dearest You,

saya sayang awak SANGAT SANGAT...

humm, biarlah Allah je yang tau. :')





Ya Allah,

Hambamu ini menadah tangan , bersujud kepadaMu,

cintaku pada hambaMu, tidak melebihi cintaku pada kekasihMu dan padaMu,

jika cinta yang ku semai ini cinta yang benar telah Kau tulis di Luh Mahfuz,

halalkan lah,

walau terpisah kami, walau bercerai kami,

Temukan kami kembali dalam perhubungan yang halal,

rindu kami tidak lebih rindu kami pada kekasihmu dan padaMu

yang Maha Pengampun lagi Maha Penyayang.

doa kami, usaha kami ,

berkat dariMu kami pohon Ya Allah,

ya Rabbi.


with love,

syafiq




No comments:

Post a Comment