Tuesday, July 3, 2012





Alhamdulillah . Tiba tiba datang ilham nak buat entry. Dah bersawang kot belog gua ni = ='.

Soo.. nak sembang pasai apa yeaa?

Ahaa!

Memandangkan aku dah jadi penganggur terhormat, secara rasminya aku sudah jadi penternak berjaya! opss, hewhew :3

tapi, pemecatan diri sendiri yang aku lakukan ini nampaknya tidak disenangi ramai.
Especially, rakan-rakan sejawat, ibu bapa, keluarga.

Bukan apa, aku dah fikir masak-masak, rebus-rebus kukus-kukus dan sebagainya.

Aku dah fikir tu semua. Jadi, aku memey dah bulat hati doh

nok berenti awal. haaa, kan dak kecek klate. Banyak reasons yang aku nak bagitau tapi aku just stay still and steady.

Aku tau apa yang aku buat.



1. Aku dapat kurangkan smoke. First of all, aku smoker. Tak bangga tapi aku sedar aku adalah golongan yang dibenci wanita. T,T (include bini aku) Time keje, aku boleh habiskan sekotak sehari. gila tak gila la kan. Jantung gila, wallet pun gila. kesimpulannya, dengan resign , aku boleh kurangkan kuota rokok. Macam yang bini aku harapkan. kan awak kan?kan? saya sayang awak, dan saya sedang berusaha slow down smoke saya ni. :') awak sayang saya lagi kann? jangan stop sayang saya taw. saya sedang berusaha. :')) Basya! ^^.



2. Masa kerja aku adalah 12 jam. Iaitu menyamai waktu kerja tukang gali tanah kat kuari. Teruk tak teruk la kan. Masa untuk aku spend dengan family pun terbatas. apatah lagi dengan orang tersayang. :') insyaAllah aku pergi bulan 8. aku ada masa sebulan nak habiskan masa kat rumah. lama kann? huhuiii. ^^


haaa, itu jela reasons yang aku mampu ceghite. blank pulop tibe-tibe. wait for another entry kay. Adios amigoss!










No comments:

Post a Comment